Τρίτη 27 Αυγούστου 2013

Παραιτήθηκε από το ΑΠΥΣΠΕ, υλοποιώντας την προεκλογική του δέσμευση ο Ζαχαρίας Καψαλάκης



Αλλαγές αναμένονται στη σύνθεση των αιρετών στο ΑΠΥΣΠΕ Κρήτης μετά την παραίτηση του μεσαρίτη  συνδικαλιστή και διευθυντή στο ΕΕΕΕΚ Τυμπακίου, Ζαχαρία Καψαλάκη. Ο κ. Καψαλάκης προσφέροντας εδώ και χρόνια στο εκπαιδευτικό συνδικαλιστικό κίνημα και υλοποιώντας
την προεκλογική του δέσμευση για παράδοση της σκυτάλης στη νέα γενιά, ανακοίνωσε χθες την παραίτησή του μέσω του facebook. Συγκεκριμένα αναφέρει:
"Σήμερα Δευτέρα 26 Αυγούστου υπέβαλα την παραίτησή μου ως αιρετός στο ΑΠΥΣΠΕ Κρήτης, παραδίδοντας τη σκυτάλη στο Δημήτρη Δερμιτζάκη, ένα νέο συνάδελφο, δυναμικό, μαχητικό, πολύ αξιόλογο και ικανό να μας εκπροσωπήσει στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε. Υλοποιώντας τη δέσμευσή μου προεκλογικά ότι η νέα γενιά συνδικαλιστών θα πρέπει να βγει μπροστά και να προσφέρει…
Ως αιρετός έκανα δύο θητείες στο ΑΠΥΣΠΕ Κρήτης (2007-2008 & 2009 – 2010) και μια στο ΠΥΣΠΕ Ηρακλείου (2011-2012). Ήταν αρκετές… Θεωρώ ότι έδωσα ότι μπορούσα για τον κλάδο μου, ο οποίος με τίμησε και με τιμά καθημερινά.
Είμαι πολύ υπερήφανος που εκπροσώπησα όλα αυτά τα χρόνια τους συναδέλφους μου της Α/θμιας Εκπ/σης και φεύγω από τις θέσεις αυτές, με το κεφάλι ψηλά, καθώς δεν τους πρόδωσα και δεν τους παραμέλησα ούτε λεπτό.
Ήμουν (και θα είμαι) δίπλα στους συναδέλφους μου, αλλά οι κύκλοι των ανθρωπίνων δραστηριοτήτων πρέπει να κλείνουν… Και να ανοίγονται άλλοι για άλλους που μπορούν να βοηθήσουν! Που μπορούν να δώσουν…
Στο συνδικαλισμό δεν πρέπει να υπάρχει μονιμότητα! Τα πρόσωπα πρέπει να εναλλάσσονται, το βήμα να ανήκει σε όλους που θέλουν να προσφέρουν…
Παραμένω στο συνδικαλιστικό κίνημα (είναι αντιπρόσωπος στη ΔΟΕ), απλός στρατιώτης του κλάδου, απλός στρατιώτης της ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. και έχοντας πάντα στη σκέψη μας και στην προοπτική μας την ενότητα του κλάδου.
Σας ευχαριστώ ΟΛΟΥΣ, για την αγάπη σας, για τη στήριξή σας…
Ένα μεγάλο ευχαριστώ θέλω να πω δημόσια στην οικογένειά μου που με στήριξε όλα αυτά τα χρόνια…
Ένα ακόμα ευχαριστώ στους Συναδέλφους μου της Μεσαράς, του Νομού Ηρακλείου αλλά και της Κρήτης ολόκληρης και της Ελλάδας, που με «χιόνια και βροχές και μπόρες» στάθηκαν δίπλα μου…
Ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στην ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. που θα συνεχίσει αυτή την προσπάθεια…"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου