Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2014

ΘΥΜΑ σεξουαλικής παρενόχλησης η Έλλη Στάη

Αποκαλύψεις σοκ από την σκληροπυρηνική δημοσιογράφο… Θύμα σεξουαλικής παρενόχλησης δήλωσε πρόσφατα σε γνωστή εφημερίδα. Η Έλλη Στάη, σε πρόσφατη συνέντευξή της,
προέβη σε αποκαλυπτικές δηλώσεις για την αντιμετώπιση των γυναικών στο χώρο της ενημέρωσης, αλλά και τη σεξουαλική παρενόχληση.

Όπως διαβάσαμε στο διαδίκτυο, η γνωστή δημοσιογράφος αποκάλυψε ένα περιστατικό από τα πρώτα βήματα της καριέρας της, όταν απευθύνθηκε στο διευθυντή της εφημερίδας “Μεσημβρινή” για να δουλειά. “Με κοιτάει και μου λέει: “Τι έχεις πάθει, κοπέλα μου; Εσύ, μια τόσο όμορφη και νέα, να θέλεις να γίνεις πολιτικός συντάκτης; Θέλεις δηλαδή να κάνεις τη δουλειά που κάνουν γέροντες άνδρες;”.


Συνέχισε όμως, αναφερόμενη σε ένα ακόμη περιστατικό σεξουαλικής παρενόχλησης, όταν ένας συνάδερφός τής επιτέθηκε, λέγοντας: “Κλείδωσε την πόρτα και μου την έπεσε. Όρμησε και εγώ άρχισα να φωνάζω. Αλλά τώρα πες μου. Υπάρχει γυναίκα που να μην έχει υποστεί αυτό το μαρτύριο της σεξουαλικής παρενόχλησης;”.

makeleio.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου