Πέμπτη 15 Μαΐου 2014

Γιάννης Ξηρουδάκης: «Με στόχο την ανάπτυξη του τόπου μας και την πρόοδο των παιδιών μας!»

Τις θέσεις του και τις απόψεις του παρουσιάζει με ανακοίνωσή του  ο υποψήφιος με το συνδυασμό του Γιώργου Αρμουτάκη και την Αδέσμευτη Δημοτική Κίνηση Φαιστού, Γιάννης Ξηρουδάκης, καθηγητής
Φυσικής Αγωγής.
Ο κ. Ξηρουδάκης αναφέρει :
«Αγαπητοί φίλοι συνδημότες ,
Με αφορμή την υποψηφιότητα μου στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές θα ήθελα να σας ενημερώσω για τις θέσεις μου και την άποψη μου σύντομα και ειλικρινά.
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στις Μοίρες , εδώ τέλειωσα και το Λύκειο και κατόπιν πανελλήνιων εξετάσεων , σπούδασα στο Τμήμα Φυσικής Αγωγής και αθλητισμού Αθηνών.
Αφού εκπλήρωσα τις στρατιωτικές μου υποχρεώσεις , δημιούργησα την οικογένεια μου εδώ με την Μανασσάκη Νεκταρία (πτυχιούχο Οικονομικών). Από το 1994 (20 χρόνια πλέον) ζώ και εργάζομαι στον τόπο μας , διδάσκοντας στα παιδιά μας τις αρχές τις αξίες και τα ιδανικά του αθλητισμού. Έχω θητεύσει σε αρκετές ομάδες ποδοσφαίρου της Μεσσαράς ως αθλητής και προπονητής (βλ. Βιογραφικό). Έχω διδάξει σ’όλα σχεδόν τας σχολεία της περιοχής μας και γνωρίζω από “πρώτο χέρι“ τα προβλήματα, τις ανάγκες των σχολείων μας αλλά και τις επιθυμίες και τους προβληματισμούς των νέων μας. Στην εποχή της οικονομικής κρίσης και της σκληρής καθημερινότητας για όλους μας , έχω την πεποίθηση ότι πρέπει να δώσουμε έμφαση στην εκπαίδευση και τον πολιτισμό, στη καλλιέργεια πνευματικών και ηθικών αξιών ώστε να ξεπεράσουμε τα προβλήματα και να προχωρήσουμε με δημιουργικό πνεύμα μπροστά. Η υποψηφιότητά μου είναι μια συνειδητή πράξη ευθύνης απέναντι στο τόπο μας και στα παιδιά μας. Είναι χρέος μας να δημιουργήσουμε κατάλληλες συνθήκες εκπαίδευσης , περίθαλψης , ασφάλειας , εργασίας και ανάπτυξης στον ΔΗΜΟ ΜΑΣ . Τα επόμενα 5 χρόνια θα είναι καθοριστικά για τον δήμο ΦΑΙΣΤΟΥ , για την ανάπτυξη του τόπου μας και την πρόοδο των παιδιών μας . Πιστεύω ακράδαντα ότι ο συνδυασμός της ΑΔΕΣΜΕΥΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΦΑΙΣΤΟΥ με επικεφαλής τον Γιώργο Αρμουτάκη αποτελούν εγγύηση για την επίτευξη των παραπάνω στόχων .
Με ειλικρίνεια και υπευθυνότητα σας εγγυώμαι ότι
θα συνεχίσω να εργάζομαι και στο μέλλον με τον ίδιο ζήλο
από όποιο μετερίζι και αν βρίσκομαι.
ΞΗΡΟΥΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΗΜΟΥ ΦΑΙΣΤΟΥ»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου